Information om MÅNADENS BILD

Klubbens månadsvisa bildbedömning som bedöms av klubbens medlemmar. Bilderna kommer att visas på hemsidan och det är där man hittar röstformuläret. Den eller de som vinner Månadens bild kommer att presenteras på månadsmöten, hemsidan och på nyhetsbrevet. Vinnaren kommer att även få möjlighet att visa sina bilder exklusivt på våra månadsmöten.

Inlämning av månadens bild görs varje månad via e-post senast den sista i månaden enligt det tema som kommer att variera beroende på månad. Bilderna skall vara tagna under gällande månad.

Bilderna läggs sedan upp på hemsidan där man kan titta på bilderna i full storlek, innan du röstar och fyller i din bedömning i formuläret som finns på hemsidan, inloggning skickas ut via Nyhetsbrevet.

Bedömningen sker i början av månaden och inom månadsmötet där resultatet redovisas. Bedömningen görs av klubbens medlemmar.

Bedömning av Månadens bild görs genom att ge varje bild ett betyg 1-5 samt en frivillig motivering.
Du får ge samma betyg till flera bilder. 5 är högsta betyg du kan ge någon bild som inte är din och 1 är lägst.
Din egen bild ger du betyg o.

Max storlek på bilden är 2 MB och längsta sidan ska vara max 2000 pixlar.

Varje deltagare bifogar en (1) bild till e-postadress manadensbild(at)linkopingsfotoklubb.se
OBS! Bildens filnamn ska vara ditt eget namn
t.ex. anders andersson.jpg